Cred till Helene!

Tack raring för första kommentaren, det glädjer mitt hjärta (du började med klyschorna;).
Apropå klyschor; Jag och Linda kollade på film häromdagen (och jag måste säga, till min egen stora förvåning och andras förundran, att jag lyckades hålla mig vaken hela filmen!! Shit....). Anyway, vi såg Kim Nowak badade aldrig...bla bla bla. Jag har aldrig varit med om så många klyschor i en och samma film! Det var ett under hur de ens fick plats med allt! Replik, tillbakareplik, klyscha, svar på klyschan, scenbyte, replik, klyscha, klipp, replik, klyscha. Det var ingen hejd på galenskaperna! För att vara en svensk film var den helt okej, men anledningen till att vi garvade var det tragiska i alla klyschor, kanske inte riktigt åt filmen som sådan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback