Funderar över vem som leder....

Tänker ....

.... så här ser man ut då....!!

Tack för alla bidrag till tävlingen! förslagen är många och varierande, men fler vill jag ha! Upp till dags dato är Helene mest optimistisk med sin 5 månaders-gissning. Själv hade jag  en gissning på fem veckor, men eftersom det är tråkigt att vinna en öl med sig själv så diskvalificerar jag mig själv från tävlingen och låter Viktor (som förövrigt STAL min gissning) överta platsen som mest  negativ till min uthållighet.
Men nu kommer ju frågan om hur det kommer sig att både Linus och Junior har gissat på nästan exakt samma dag?? Jag anar mygel och fusk här.... Junior! Jag vet vad du går för, jag vet nog att du och Janne gömde undan o-incheckade kontrakt när jag var i Stockholm för att jag skulle förlora omsättningstävlingen!! Fy skäms... Eller som Karin skulle uttrycka det: "Aja dig!!" *Hötter med pekfingret* ;)

Dagens Tips från Coachen:
Spruta inte en vedervärdigt grisig och smutsig kakelvägg med högtryckstvätt. Anledning: Då väggar oftast är relativt intakta, tenderar vattnet att ändra riktning och spruta tillbaka på dig, tillsammans med bortspolat smuts, vilket leder till onödig smutsighet. Jag lovar! Jag kan inte ens klia mig i huvudet utan att det fastnar tre kilo grus under naglarna! Mot duschen....

Jag har en RÖD tomat!!!!!!!!!! Bland alla gröna poppade den fram, bara sådär (efter tre månader=/)

( FYI: Glöm inte kolla in bildskärmen i bakgrunden, där kan ni skymta gubben jag prickade med hårsnodden i rumpskåran. Barnsligt men kul!!=D).

Puss och Snusk.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt... för att jag inte alls glömde mina skor på jobbet utan i din bil... Så nu är det bara att njuta av dom med..

2006-08-30 @ 20:31:16
Postat av: Helene

FAN vad snygg du e! Pöss o Kram

2006-09-07 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback