Oj oj oj oj oj

Haha, Beware my friends.!Hon har gett sig ut i Blogg-djungeln! Med tanke på att jag i regel brukar tröttna på i princip ALLT efter 4-6 veckor, så vet vi inte hur länge denna influensan håller. Därför tänker jag utlysa en tävling. Den som kan gissa hur länge jag tycker detta är roligt bjuder jag på en öl och trevligt sällskap  (Med: Läs; Mig) en kväll (kan bytas ut mot snöbollskrig, guldfiskrally eller smyghångel längst bak på 16-bussen beroende på vinnande person).

Tävlingsregler: Du kan enbart rösta på ett alternativ. Lägsta godtagbara förslag är ett dygn (minuter, sekunder, timmar o.dyl. godkänns ej). Enväldig domare är jag själv och juryn består av mig. Juryns beslut är bindande, fällande, oprovocerbart och kan ej överklagas. Mutor godtages eventuellt efter värdering av samma jury. (Tips: Jag tycker om både rödvin och choklad).

Lycka till i tävlingen och må fulaste tävlanden vinna!! :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Äntligen! Detta är vad vi alla väntat på (o det är faktiskt sant, inte ett av mina misslyckade försök till ironi...) Och jag tror att Louise kommer bli en hjälte i bloggdjungeln, men den som lever får se...(har bott för länge med mina föräldrar, har övertagit alla deras tråkiga uttryck!) MEN för att komma till saken: jag har ett tävlingsbidrag som förhoppningsvis blir ett startskott ( eller så vinner jag som enda tävlingdeltagande, muhahaha). Jag tror Lojsan kommer fortgå så länge som 5 månader på denna sida. Jag må vara optimistisk, men varför inte?

2006-08-26 @ 13:23:12
Postat av: johan han som blir aja dig:ad

ja du tjejen jag tror du håller i exaxt 85 dygn.. nice blogg förresten,.. ville bara påminna dig om att den dära shotgun platsen du pratar om är intränad övertagen och förevigad i mitt namn,, men kan faktiskt ge dig plats som shotgun i soffan med fjärren till radion! deal?? haha.. lycka till å jag väntar på den där gratis ölen när jag vinnere.. ha det nice

2006-09-08 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback