Tillägnad Jess....

.... som tyvärr inte kan spela biljard. Rent teoretiskt vet hon ungefär hur man gör, problemet uppstår när teori blandas med praktik. Bland det första man lär sig i biljard är att det svarta klotet inte ska ner förrän alla andra ens klot är nere. Oh, nej, inte Jessica! Tre gånger av tre möjliga sätter hon klotet i fel hål, vid fel tillfälle. Grattis. Jobbigt att spela dubbel med henne kan jag lova. Tappra som vi är höll både jag och Linda masken, inte ett ont ord föll över våra läppar (kanske lite då), medans vi inombords tänkte hur vi skulle tortera Jess på bästa sätt. Men det behövdes inte. Vi älskar henne ändå. För vi vet att om hon inte hade satt de där svarta klotet så hade ingen vunnit överhuvudtaget! Vi hade nog fortfarande stått där och skjutit runt kloten på bordet.... Hon skonade oss från lidande helt enkelt.

Det är Kärlek!!

Jag menar, ni ser ju....

 I
 I
 I
V

Jag menar, ni ser ju....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja...vad ska man säga? Jag känner mig för det första väldigt hedrad... och sjukt stolt över att jag är såå sjukt snygg på kortet..

Någon som vill spela biljard?

Puss!

2006-08-30 @ 21:42:52
Postat av: Junior

Kan du garantera att jag vinner? För i så fall ställer jag upp, missar aldrig en chans att kamma hem något!

Och du Louise! Jag är så sjukt trött nu alltså! Se till o pallra dig hit till jobbet så jag kan få sova lite jag med! Och ta med dig lite mat när du ändå är på gång är du snäll.

Postat av: Karin

Nej inte vara elaking mot Jessica. Det där med biljard det är inga lätta saker det ska ni veta. Så sitter man här på jobbet igen, och missar Idol. AAAAAAAAHHHHHHHHH! Så jäkla kul med dissar till de som inte kan sjunga men tror det. Skrattar så hårt att jag får ont i magen! hehehe puss

2006-08-31 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback