Locatelli O Park Lane!

Nu var det ännu en sån där helg med alldeles för lite sömn. Men som förra helgen så var den kalas ändå=)

Jag och Linda gjorde stan osäker i lördags när vi först hamnde på Locatelli (efter grymt lång köväntan). Fullsmockat! Förstod varför det hade tagit tid att komma in!
Sen stängde de vid två och vi var tvungna att dra vidare. Bekväma som vi är traskade vi in på park Lane som ligger på hyggligt krypavstånd därifrån.

Flum-humöret var på topp, det värst på länge och vi ägnade större delen av kvällen åt att mingla runt och fnissa åt alla desperata människor och åt att dansa till musik som var omöjlig att både klassificera och dansa till. Träffade en gammal jobbarkompis, en gammal klasskompis och lyckades även springa på en annan kompis som har en tendens att alltid hamna på samma ställe som jag! Trevligt=). Dansade ännu mer till omöjlig musik men var lycklig ändå.

bakis dagen efter vimsade jag runt på Jula i jakt efter julklapp till svågern. Hata Jula, sätter inte min fot där igen! Satans gubbdagis.... Skaffa skyltar åtminstone! Eller förlåt, jag glömde, en riktig man varken kollar skyltar eller frågar efter vägen. Därav benämningen "gubbdagis" då de spenderar större delen av dagen till att hitta in i varuhuset, leta upp önskad vara och sedan hitta ut igen.

Så nu sitter jag här när jag egentligen borde sova. Flyget till Hufvudstaden går 0710 imorn bitt. Skönt, inte.

Lyckad helg. Jag är noooooojd ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

gött!

2006-12-18 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback