Till alla mina älsklingar....

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill se nyårsbilder!!!!

2007-01-05 @ 16:18:18
Postat av: Karin the best

Detsamma min vackra, Gott nytt!! Det var underbart o ha er på nyår, trots missing underwear, berättelser om rosa presenter mm...o ja bilder!

2007-01-07 @ 21:43:20
Postat av: Helene

Jag vet inte om jag glömt säga detta, men GOTT NYTT ÅR ( i efterskott såklart) Bättre sent än aldrig. Tack Lojsan för en grym blogg, vi behöver det allihop! Och tack alla andra myffon som ingår i vårat stora härliga gäng. :D Ni är bäst, ingen protest! (Och NEJ jag är inte fyllesentimental när skriver detta, jag menar det faktiskt) Jag lovar att hädanefter trakassera denna blogg med knasig kommentarer :) Hoppas ni följer mitt exempel. Over and out. Peace! O puss

2007-01-17 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback