Bytesråttan....

....Har varit i farten. Hur glad blir man när man öppnar kylskåpet och istället för den (någorlunda) efterlängtade kaviartuben hittar en post-it-lapp med texten "Förlåt men jag behövde kaviaren, ät leverpastej". JUNIOOOOOOR!! Leverpastej och keso är inte särskilt kompatibla, men KAVIAR och keso är det!! Gaah.

Slutsats av detta: Delad vårdnad av en kaviartub kan aldrig leda till något gott. (Sedan att anledningen till den delade vårdnaden i grund och botten bestod i att Junior tryckte i sig halva min tub och därför erbjöd mig delägarskap i nästa inhandlade tub, är något som vi pratar tyst om. Att han är en kleptomanisk kaviartjuv och missbrukare är inget vi skyltar med, då det är relativt dålig reklam för företaget).

More Caviar To The People.

(Och gärna en fungerande mus, min har lagt av helt. Jävla skit. Och ja, det är datormusen jag pratar om. Ni är sjuka).

PUSSAR!!!!!!!!                    
                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: Karin

man ska va rädd om det man har.... därför ska man gluffsa i sig allt i ett nafs så ingen hinner ta ens go saker... om man nu äter saker vill säga vilket jag inte verkar göra med tanke på att jag gått ner 2 jeans storlekar en applåd å tut i trumpeten för mig tack! så är det dags för jul nu igen. kul med klappar eftersom jag vart extra snäll iår ;) men när man nu flyttat till götet så känner jag att jag bitt allergisk mot folk. Vilket inte är mitt fel med tanke på att dom går ivägen hela tiden!! så ska vi stanna här så karin inte kan gå förbi, å skrattar så där elakt inombords. suckelisuck.....

2006-11-28 @ 14:33:33
Postat av: Jessica

Haha! själv åt jag kaviar hos Lina i Zurich senast.. hon hade vart på Ikea och köpt det. På Ikea utomlands kan man köpa sprit... och på Mc Donalds kan man köpa starköl. Inför det i Sverige med! Puss

2006-11-28 @ 16:58:38
Postat av: virre

Hmm... Jag visste inte ens att kaviar och keso gick ihop.

2006-11-28 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback