första uppgiften avklarad!!+ pannkaksbak

Sedan att jag inte riktigt har svarat på frågan utan glidit in på massa andra saker och snurrat ihop allt så rejält att jag inte ens förstår det själv och dessutom inte förstår vart jag ska skicka det färdiga svaret så skiten ligger kvar på min hard drive det är en helt annan femma........

Så om någon har dolda talanger i programmet First Class, tveka inte att höra av er och HJÄLPA EN MEDSYSTER I NÖD!!!!!!!!!!!!


Jag har kommit på att jag betalar hutlöst mycket i gasräkning, så nu tänker jag fanimej utnyttja det också!! Här ska lagas mat dygnet runt, ja, Hell Yeah! Här ska lägenheten värmas upp med hjälp av gasspis! Tills Göteborg Energi tar bort sitt fruktansvärt orättvisa system för debitering av gas iallafall! Om jag ska betala lika mycket som en 10 barnsfamilj som värmer badvatten på spisen och lagar mat dygnet runt så ska jag fan använda lika mycket gas jag med!!!! Så vill ni snåla på elen på era fjuttiga elspisar så kom hit så brassar vi på som FAAAAAN!! Det spelar nämligen ingen roll hur mycket gas jag släpper ut, jag får pröjsa en lika stor förmögenhet ändå. Jävla kommunistbolag.

Förresten, varför var det ingen som ville ha mina hjärtformade pannkakor som jag lagt hela min själv i att steka?!?!?! Tack för den.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hmm, jag känner en viss aggression i mitt eget inlägg.... Men bry er inte om det, det är bara jag som har för lågt blodsocker och för högt blodtryck. Tack Hej. Puss. Älskar Er.

Postat av: Anonym

Jag vill ha pannkaka...... Å jag säger ju att det är farligt att äta för lite godis... man känner inte igen sig helt enkelt... Men det funkar ju inte det heller att proppa sig full med socker om man nu ska vara så där duktig å få sån där platt mage som man ser på min platta tv... Borde inte titta på tv helt enkelt. Men då blir man stor å tjock med all fritid i världen. (du kommer väl ihåg när parabolen sluta fungera hemma hos mig) Men om man har all fritid i världen kan man ju faktiskt börja träna (vilket man inte gör så mycket nu å orsaken är tidsbrist) För jag vill verkligen träna. (sluta skratta!) Å då blir man ju slank å smal å sådär glänsande snygg Oavsett vad man gör. Men varför funkar det inte i the real life så att säga. Tror jag ätit för lite socker och sovit för mycket helt enkelt. Allt är som det brukar sådär tråkigt Vanligt. Sitter som vanligt på jobbet å har sååå tråååkigt. Har som vanligt ont i örat efter mammi å jens som vanligt tjatat en massa att jag är hemma alldeles för sällan. Kanske borde flytta till Tibet. Dit är det väl dyrt att ringa? Men va fan ska jag göra i Tibet... Va vad det igentligen man började prata om? Men jag längtar tillbaks till Thailand kanske ska åka dit istället? så såg man på cats å citerar nile city och sitter å flinar för sig själv. har ju även börjat med smala susie. Roligt. Vanligt.

2006-11-15 @ 13:11:48
Postat av: Karin

Du borde verkligen se Borat. va en äcklig brottar scen där dom va nakna riktigt äckligt roligt. har aldrig vart med om att hela bion gråter av skratt. Härligt =)

2006-11-15 @ 13:14:15
Postat av: Jessica

Jag vill ha pannkakor. När jag kommer hem till dig nästa gång kan du få göra det till mig. Det passar säkert jättebra till vin. Är det nåt fel på oss om det enda vi gör när vi ses är dricker eller tränar? pUSS

2006-11-15 @ 20:41:43
Postat av: Louise

Karin du e mitt lilla block-mongo. Jessica, det vi sysslar med är HELT normalt. Tom bensaxandet.

2006-11-16 @ 18:09:14
Postat av: Karin the best

Haha så du har oxå gjort hjärt pannkakor... darling.. hade ja vart hemma hade ja sprungit t dig, de e ju de bästa som finns!

2006-11-19 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback