Middag idag också?!

Idag bjuds det på kolesterolbomb i form av Janssons frestelse i det Johanssonska hushållet. Det var länge sen sist (typ i julas) Så jag tycker att jag är värd det. Särskilt om jag ska bli torterad med nålar imogon bitti. Ni som kan min portkod är välkomna. Haha, förresten, alla kommer nog in ändå, det var något osmart flarne som slog sönder glasrutan i entren igår morse, så det är bara till att sticka in armen och låsa upp. Det känns tryggt. Precis som Libero.

Just nu värker det i hela min kropp från anklarna och uppåt. Kan det ha att göra med fredagkvällen kanske? Det började så lugnt och stilla med romantisk middag hemma hos Jessica, sedan urartade det med massa drinkar och utgången var oundviklig. Mötte upp med en helgalen halvryss som skulle lära mig tjusningen med att dricka ren vodka. Det blidde inte bra. Men kul hade vi! Karin försvann några gånger men jag hade spion i form av killen i garderoben som ringde mig när hon försökte fly därifrån. Tack! Moahaha, Karin, du kommer ALDRIG ut utan mitt godkännande!
Hursomhelst så behöver jag börja dejta en massageterapeuist (hur fan stavas det?!)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, Karin kan inte smita, Karin kan inte smita! Men det är kärlek! Hur blev Janssons? Puss

2006-11-19 @ 21:50:15
Postat av: Karin

Inget undgår urmodern Louise =) Tack för en utsökt god janssons! Ska gå å nana nu är trött å seeeeeeg! ska tänka på dig imon gumman!!! pusselipuss

2006-11-19 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback