Woohoo- sjukt kul lördag!

Igår blev det födelsedagsmiddag hemma hos Jessica S i Björndammen, riktigt goda pajer och trevligt sällskap. Några timmar senare begav sig sju fnittriga tjejer in mot stora staden. Rymdkapseln släppte av oss på Hard Rock och där var det helt otroligt kul! Träffade massa roliga människor, Louise snubblade och halkade och drattade nästan på ändan också, i vanlig ordning.

Sedan drömde jag den sjukaste drömmen inatt:
När jag o Jess satt på bussen på väg till förfesten igår låg det en gelégroda under sätet framför, så vi satt o glodde på den en stund. Sen var vi tvungna att trampa på den, bara för sakens skull för att den var så geléig o grejer.
Så inatt drömde jag att jag blev anfallen av en hel arme muterade militanta gelégrodor som var vansinniga på mig för att  jag hade trampat på en av deras kompisar!
Men sov gott gjorde jag iallafall efteråt!=) Sedan att folk skrattar åt mig när jag berättar det, ja, det bjuder jag på!

Negativt idag är att första delprovet i Latinamerikakunskapen är due in imorgon, och jag har knappt börjat.... ÅNGEST!! Giv mig styrka någon! Men jag tror att jag har samlat styrka nog att åtminstone give it a go.
"Sol i sinne, brun inne // Rudolf".

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag är glad att jag inte fick besök av dom hemska gelégrodorna när jag sov.. fast det kanske kommer... men grodan var ju så där geleig och rolig å trampa på... det måste dom ju förstå.. dom ska vara glada för att deras kompis ville roa oss... Puss

2006-11-07 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback