Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig ger jag upp!!

Saker jag gjort som jag lovade mig själv att jag aldrig skulle göra (eventuella dåliga bortförklaringar inom parentes):

* Köpt pensinärspåse på Konsum (har inget försvar)
* Självscannat på Ica (gick dock sjukligt fort i kassan!)
* Krydda så starkt att det inte går att äta (hur kul är det annars att se andra lida?)
* Falla hårt (ska gå en judokurs och lära mig landa utan att slå mig)
* Ens tänka tanken att göra mig av med Elsa.... (är man okristligt fattig så är man och fula tankar dyker då upp i ens huvud)
* Försätta mig själv i ekonomisk kris (jag skyller allt på någon annan)

Saker jag redan avklarat som var bra:

* Vägra bli vuxen (någon som tvivlar?)
* Påbörja kursen om Latinamerika (även om jag är 1,5 månad för sen så kom jag in trots tidigare klantighet!) Jag ska klara det, om det så blir det sista jag gör!!
* Post-it-lappa Juniors bil
* Kastat en morot mellan brösten på Karin så att det sa "Splattsch"

Saker jag SKA göra men inte hunnit med än:

* Make my dreamtrip come true.... (den ekonomiska krisen gör dock detta aningen komplicerat)
* Sluta trilla, ramla och falla och slå mig (lätt avklarat eller?)
* Skaffa röntgensyn
* Bli tankeläsare

"Några frågor på det?" 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sjukt bra.. men Louise menar du att du testat självscanning utan mig? Vad är det för stil? Om vi handlar någon gång, får jag trycka knappen då? Snäääälla.... Puss

2006-10-11 @ 20:49:20
Postat av: Louise

Den är min!! Min!!!! MIN!!!! Skaffa en egen!! Min pistol, bara min, min, min, min................. Moahahahahahaha

Postat av: Jessica

Du är elak och ond.....

2006-10-11 @ 21:00:49
Postat av: Karin

Så tycker du att jag är galen....

2006-10-12 @ 13:30:16
Postat av: Karin

Fast det är iof kul att leka krig.... hehehe

2006-10-12 @ 13:30:58
Postat av: virre

Vad ska du göra med röntgensynen??? ;-)

2006-10-15 @ 20:05:01
Postat av: Junior

Dessa jävla post it-lappar jag drabbas av hela tiden!!! Måtte djävulen ta dom...

Men louise tycker vi om!

2006-10-19 @ 12:14:50
URL: http://www.junior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback