Battery Check....+ Lördagen + Dagens Fråga

When will I live my life for me,

When will I do what I want to?

When will I let myself be free,

Take care of things that I value?

So when will I live my life just for me?!



Btw, jag vet att jag har sagt det förut, men igår fick jag det även bevisat. Karin trodde mig först inte så vi använde Jessica som test crash dummie. Och ja, nu står det klart: Louise är en jävel på bensax! Jess tappade tom byxorna och höll på att kissa ner sig när hon försökte komma loss. (Fråga inte varför hon knäppte upp byxorna bara, God knows!=D) Men visst var det kul!

Dagens fråga: I väntan på Mr Right (för jag hittade honom inte igår heller); får man lov att bli kär i sig själv?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man är ju rätt stark i bena... så tycker varken jag eller karin har nåt å skämmas över... Ha! Själv vakna jag precis kom hem vid ett... oj vad många timmar det blev... Puss

2006-10-29 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback