Dagens kommentar- Junior

Idag var det skräpmatslunch på Södra Vägen. Jag och JR tryckte i oss varsin fet kebabtallrik från SteakHouse. Men fatta vad mycket mat det är!! Jag orkade inte äta allt och frågade därför min kära kollega tillika kompostkvarn om han ville ha resten. Får svaret:

"Nej, jag tror inte det är bra för hälsan".

Nähä, som om det första halvkilot oljedrypande pommes frites med majonnäsgeggsås och fett kebabkött var bra för dig då?! Skit i min mat bara, gör det! Fast sedan kunde han inte hålla sig länge utan tryckte i sig det sista av min tallrik också. Bra där, Junior, starkt jobbat! Så nu sitter vi här, fyllda till bristningsgränsen båda två, där varje ofrivillig, plötslig rörelse kan vara avgörande för saniteten här på företaget. Va illa jag mår nu.... Aldrig mer kebab.... Jag känner mig närmare döden nu än vad jag gjorde när den helgalna kurden körde rally med oss in till stan i lördags. Då vet ni hur illa det är ställt....

Puass!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men bra Junior. Känner du dig hälsosam? Eller är Louise klen? Hoppas ni mår bra nu iaf.. Puss

2006-10-30 @ 20:58:22
Postat av: Anonym

Lärde inte din mamma dig att det är fult att ljuga?? Vilket jag tror du gör när du säger aldrig mer kebab... För jag vet allt att du snart kommer sukta efter en saftig kebab! så fort du närmar dig ett sunkigt matställe kommer det att vattnas i munnen på dig din gotte gris =) Vi äro gotte grisar allihopa. Kebab åt folket.

2006-10-31 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback