Förfest hos Karin F! +kvällens kommentar

På allmän begäran (Jessicas request) kommer här lördagkvällens i särklass smartaste kommentar, sagd av Karin själv som vanligtvis brukar vara bland de smarta av oss som till skillnad från mig oftast tänker efter före hon öppnar munnen. Dock inte i lördags:

Louise: JA! Dags för kort, jag har min kamera med mig!
Karin: JA! Jag har OCKSÅ min kamera med mig!
Alla andra: Men Karin, du bor ju här!
Karin: Just det....

Andra smarta saker som sades:
Karin: Hur mycket pasta behövs för tre personer?
Louise: En näve.  (Bra svar, en Karin-näve eller en Louise-näve?!)

Sedan led både Karin o Sandra o jag av någon brutal form av talfel då vi inte kunde säga ett ord rätt. Detta var innan förfesten ens hann börja.... (Vad var det i carbonaran egentligen?? Borde kanske börjat ana oråd när den blev gul istället för vit....)

Resten av kvällen förlöpte som en utekväll ska göra. Hamnade på Bryggeriet o inte på Locatelli som också stod på menyn (en annan kväll kanske?) En del fick lite hooking up (Inga namn nämnda KARIN;), jag o Jess blev bjudna på en "liten" shots-runda (14 st), Shaking på dansgolvet så att Louise tappade rösten (vilken för övrigt fortfarande lyser med sin frånvaro).

Lyckad kväll dock! Favorit i repris någon?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Favorit i repris efterlysas.. den är shotrunden kändes tyvärr i huvudet dagen efter...konstigt!? Finns det inga bildbevis från kvällen som kan läggas in? Vad sägs som en "lugn" helg? Vi som ska jobba? Svårt det där när man ska ut med jobbet dagen innan och allt är gratis? Suck.. Men det kanske är ett tecken på att man börjar bli vuxen och förståndig? Pusss

2006-10-17 @ 00:17:08
Postat av: Karin the best

Haha låter som en galen kväll...blev lite nyfiken på vad de va för kille Karin snappade upp??

2006-10-17 @ 16:54:09
Postat av: Karin

Jo det va riktigt roligt ;) Men jag gillade Louises kullebytta period eller vad man ska kalla det =) Tycker absolut att vi ska ta en favorit i repris!!! jag joddlar så fort en ledig helg kommer upp! pöss pöss (Jag röstar emot Jessicas förslag för en lugn helg, Det Blir Ju Ingen Sport!?)

2006-10-17 @ 20:51:20
Postat av: Jessica

Det där med lugn helg kommer nog inte jag heller lyckas med.. ska man ut med jobbet och det är gratis finns risken att det blir galet..fast jag står fortfarande fast vid att helgen ska bli "lugn", kör galet imon tänkte jag...

2006-10-18 @ 11:57:04
Postat av: virre

Synd att det inte blev "loccan" för eran del. Där var det helkul. kram.

2006-10-20 @ 18:56:48
Postat av: virre

Synd att det inte blev "loccan" för er. Där var det helkul. Det får bli nån annan gång. kram kram

2006-10-20 @ 19:15:55
Postat av: Jessica

Det går inte kommentera ditt fina inlägg om mig.. det blir mongo 404 Not Found
The page you requested could not be found,
please check your spelling and try again.

If you think you've found an error, please let us know.

Yours sincerely,

BlogSoft
puss

2006-10-21 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback