Jessicas fredagskväll (innan den hänt)

Tillägnat Jessica, min underbara tjej!

Kick-off på Rondo med jobbarkompisarna

1 fördrink. Jessica dricker upp.
Kollega:vill du ha en till?
Jessica:nej jag ska upp tidigt
K: jooo en till bara
J:okej då
1 drink till

Till middagen:
1 glas rött
Kyparen: påfyllning?
Jessica: nej tack.
Kyparen hör inte, men tolkar jessicas dreglande mun som ett "ja tack" och fyller upp. Artig som hon är tömmer Jessica glaset. Kyparen kommer igen.
K: Mera vin?
J (lite tveksamt): Nja, jag borde nog inte ha mer.

Kyparen går, Jessica fyllnar till lite grann, ångrar att hon tackade nej och byter diskret ut sitt nästan tomma glas mot kollegans nypåfyllda. Häver detta. Kyparen kommer återigen.

K: Mer?
Jess: Ja för faaaan! (Vänder sig sedan mot kollegorna) -Botten upp!

Kvällen fortsätter och avslutas med att en dyngrak Jess raglar mot Vasastan (för komma hem det klarar hon inte). Hon tappar på vägen allt hon äger, river ner blomkrukor i trappuppgången och lägger sig bredvid Andreas andandes spritångor i hans nacke (Fel Jess, det är inte sexigt att göra så!). Andreas suckar, knuffar ner henne på golvet och somnar nöjt om. Jessica o andra sidan märker ingen skillnad på säng och golv, hon har redan däckat.

Glömde jag säga att hon inte var så snygg när hon vaknade på lördagen heller?

ÄLSKAR DIG RARING!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback