Telefonrävsax....

Igår klämde jagt fingret i telefonen när jag skulle stänga luckan. Inte bra, det gjorde ont. Som fan.

Ska man börja fundera på att tagga ner när man en lördageftermiddag får spasmiska ryck och nervösa ticks för att man inte kan kolla sin jobbmail hemifrån?!?! Jag vet hur bombad den kommer att vara på måndag morgon.... Huva!!

Jag är så lättdistraherad så att det är skrämmande. Sätter mobilen på ljudlös för att inte bli störd när jag pluggar, och kan inte tänka på annat än hur många samtal jag missar för att jag gör så. öppnar telefonen, fyra missade samtal och tre meddelanden. Tänk om jag hade haft ljud på den1 Undrar vad som varit mest störande....

Nu ska jag hem till Linda, snacka lite skit och dricka lite vin. Sen blir det nog utgång. Vem vet, kanske väntar Mr Right därute på mig för att hångla upp mina rödvinsmissfärgade läppar? Den som lever får se.

Peace!  (Och Puss!!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

När kommer inlägget om bensaxandet då? Det var mys igår hemma hos Linda! En gång till, en gång till... Helt sjukt trött.. Nu ska jag sova... Puss

2006-10-29 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback