Vad Händer På Hisingen? Del 2....

Igår var det kaos på Hising Island igen. Strömavbrott ödelade hela ghettot. I värsta zombiefilm a'la "Resident Evil" eller "28 dagar senare"- anda gick Hisingeborna bärsärk. Det var inbrott, kraschade bussar och polismän, knölpåkar och svavelsyra. Som den stora tuffa bruden jag är kämpade jag stenhårt i kampen om överlevnad (dvs jag gömde mig under sängen, kurade ihop mig i fosterställning och somnade). Men de starkaste överlever! Även fast jag vaknade 06,37 imorse och 06,59 befann mig på jobbet. Är inte det lite zombie-aktigt så säg? Beware, vem vet om jag är infected?!?!?!?!?! Hehehe.... Don´t forget to lock your door at night.... Moahahaha....

I´m a bat?    I´m a bat?



Kommentarer
Postat av: Karin

Älskar det kortet gumman

2006-10-09 @ 19:47:35
Postat av: Louise

Hård e jag!

Postat av: virre

galen bild

2006-10-09 @ 21:06:47
Postat av: Karin

Tack för mailet! Menar det verkligen! Har härmed hittat en ny mening med livet. Jag som gått runt varje sekund, varje minut, varje timme, alla dagar på året (du börjar fatta va?) och gått runt och tänkt. Varför ramlar mackan med smöret nedåt? Men ack det var ju bara att bre på smöret lite hårdare. Om nån bara hade sagt detta till mig tidigare! Men hur går det för dom som ratar smör? Som tex stackars lilla jag!!! snart kommer det nog inte finnas några kvar med tanke på att det verkar som detta är slutet för smör ratare. Oavsett hur stort hopp man än har. Suckelisuck. Sa jag att livet suger?

2006-10-10 @ 12:33:01
Postat av: Anonym

Mäh*2 skrev värsta fina inlägget så är fanskapet borta. Borta med vinden. Fast det blåser inte. Jag tror det är nått som lurar bakom husknuten. Om du inte hör av mig om 15 min. Spring som vinden haha

2006-10-10 @ 13:20:50
Postat av: Karin

Ok nu va vinden snäll och kom tillbaka med inlägget. Märks det att jag sitter på jobbet och har såååååååååååååååå trååååååååååååååkigt? Känner att jag börjar bli en aning jobbig tur att jag är själv... tror jag... hoppas jag... aaahhhh

2006-10-10 @ 13:22:29
Postat av: Jessica

Tror inte dig! Tror inte du la dig under sängen.. du vet du har massa byrålådor där.. Här i Majorna får man behålla sin ström.. fast däremot så hade jag ett stönande psyko utanför igår...

2006-10-10 @ 13:27:51
Postat av: Louise

Okej.... Karin du e lite störd.... Hoppas det inte smittar.... dsbgdhszdklfhnrnsef fan också försent!!!! Love you babe, du får flumma hur mycket du vill här!

2006-10-10 @ 14:03:19
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Karin

Här med friskförklarar jag mig själv! Inget flum dum här inte.... Jag hade också ström men något som hände mig På min gata i staaaan var jäkla Liseberg som tyckte det var roligt att avsluta med raketer som dom sköt rätt in i min lilla lägenhet. Nja inte riktigt kanske men det lät så iaf. Å länge höll dom på.... Jäkla Lisberg! Måste jag friskförklara mig igen nu? Pöss

2006-10-10 @ 15:57:35
Postat av: Karin the best

Haha och vem har tagit detta underbara kort?? Jag bara undrar...mästerfotografen kansek ;) typ jag!!! ärligt talat va de gangster bråk på hisingen(ovanligt) men nära dej???pöss

2006-10-11 @ 17:22:58
Postat av: Karin the best

Asså ja blir så trött, varför kommer aldrig mina inlägg in?? Va gör ja för fel??? Som ja har skrivit innan... hjälp me hisingen de e farligt..men va va de för fel på kalsong killen va hade han gjort??? och haha vem har tagit kortet då?? Jo de e klart de e en bra bild då karin the best har tagit den :) Nu snart ska ja på fotboll pöss

2006-10-11 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback