Veckan som gått....

Och hela världen jublade, Louise har fått tillbaka sin röst! Visserligen lite brusten i sin ljuva stämma, men det är åtminstone ett steg i rätt riktning! För att fira detta har jag två gånger denna veckan gett mig på att göra egen sushi. Det blev intressant. Fullt ätbart, but lets face it, japanerna gör det bättre!

Elsa är på sjukhuset nu, hon mår inte bra, hostar och spottar och har feber vilket resulterar i onormalt höga varv och att hon dricker mer än hon borde. Inte nyttigt, så ett par dagar hos plåsterdoktorn så hoppas vi alla hon blir bättre. Känner jag dock in far (plåsterdoktorn) rätt kommer jag inte få tillbaka henne förrän helvetet fryser till is och finländarna vinner schlagerfestivalen (Vänta nu, det har de ju redan gjort, vad ska man nu skämta om?!)

Pluggandet har nu börjat på allvar! Eller, jag har åtminstone fått alla nödvändiga element, letat runt hela stan idag efter rätt litteratur, fann vad jag sökte på Kyrkbyns bibliotek, tro det eller ej. Helt seriöst det tristaste ställe jag har varit på, luktade riktigt gamla böcker (jag lovar, det är skillnad på gamla och GAMLA böcker!). Sen undrar jag bara: Någon som träffat en bibliotekarie med humor?! Idag vart det totalbrist på dem iallafall. Fråga nummer två: Hur kan man komma p den urkorkade idén att använda sig av studentlitteratur som inte finns att köpa längre?!?! Uppdatering please, vi lever på 2000-talet.... But i´m gonna make it! Enveten som man är. Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig ger jag upp!!

Okej nu spökar det i mitt kök.... Grejerna flyttar sig av sig själva.... Läskigt!!!!

Puss Kram Hångel.

Ps. Jag älskar  mina älsklingar. Jag har en hel del. Ni är mitt ALLT. Bara så ni vet. Fast det vet ni ju redan. Fast nu vet ni det igen. Så ni inte glömmer menar jag. Jag älskar mig själv också. Så ni inte glömmer det heller. Så var det sagt. Puss. Ds.

Ps2. Junior: "Grejen är ju att...." ;) Hahahaha. Ds2.


Kommentarer
Postat av: Karin

Glad att du börjar bli frisk! Men med tanke på Jessica så har jag inte slutat skratta på flera dar! Tack för treeeeeningsverken i magen!? Hon är bara för söt!!!!!!! Jag tror Elsa saknar lite manligt sällskap, därav har hon tatt till drickandet för att dränka sina sorger. Du måste ta ut henne på lite partaj, ta en sväng runt stan å visa upp henne lite! Å du Louise, jag tror inte det spökar utan det är muterande matrester som ligger i bakhåll. Så håll ögonen öppna! Nä, nu ska jag ta å ragga upp en blå tomte så jag får all kexchoklad i världen!!! Moahahahahahahaha *host*

2006-10-23 @ 14:12:06
Postat av: Louise

Menar du att jag är dålig på att diska? Shysta bästa vänner man har här, mobbad på heltid fån alla håll!

2006-10-23 @ 19:51:14
Postat av: karin

Men om jag säger så här. DU ÄR BÄST på att inte diska =)

2006-10-23 @ 20:29:06
Postat av: Louise

Som Chandler sa till Monica: "You give the best worst massages in the world, if someone would like the best worst massage, they would have to come to you!"

2006-10-25 @ 07:25:11
Postat av: karin

såg också det programmet nyligen =) men det är ju inte mer än rätt =) pöss

2006-10-25 @ 14:29:28
Postat av: Jessica

Sjukt kass jag vart på att kommentera.. fast jag gjorde den en gång, men det kom aldrig med så jag blev arg.. Ikväll blir det lugnt och alkoholfritt för Jessica. Ingen utgång med jobbet inte! Jag vill ha sushi.. Puss

2006-10-27 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback