Bokmässan....

....är inte så jävla bra när man är så sjukt bakis att man knappt kan ta sig ur sängen! Skulle möta Junior o några kompisar till honom utanför vid tolv, jag kommer raglandes vid halv ett.... Fy va dålig jag var.... O är man bakis ska man inte gå på saker där man kan konsumera pengar! Jag köpte guideböcker om sydamerika för fyrahundra spänn (!). Det positiva med det är att nu måste jag ju åka, annars är det ju pengar i sjön. Titicacasjön, haha......=)

Hade ju kommit över gratis seminariebiljett också o det måste man ju utnyttja. Så slog mig ner o lyssnade på Mark Levengood, vaggades till sömns av hans lite halvfjolliga melodiska finlandssvenska, mmmm, haha=) Tycker han e så skön o lyssna på.

När man sedan köper en kokbok (hon som tycker att uppvärmning av fiskbullar på burk är avancerad matlagning) och en ost (varför har man ost på en bokmässa?!?!) borde man börja ana oråd.... Jag var alltså sjukt bakishungrig. Ger mig av för att köpa sushi (ovanligt?=) o inser i kassan att hon vill klippa mitt visa-kort. Fan. Tur att man har två...... Sushi blev det iallafall! Lyckan på jorden, mm=)

Laddar nu för Tur2007!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Turmässan är bra! Då super man under mässan och inte innan! Sjukt bra koncept! Så du kanske klarar dig? Fast om ni ska ställa ut flera dagar...så. borde du ju vara bakis på mässan alla dagar utom den första.. fast det är ju bara påfack-dagarna man super.. hmm.. Detta var krångligt.. ska jag tilläga att jag är bakis? Fast det anade du nog att jag skulle bli efter att jag skickade bild på en lapp om en upphittad ödla.. starkt av dig att du svarade! Puss

2006-09-26 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback