Saker Som Roar När Du Har Tråkigt På Jobbet

Utskick skulle göras. Janne hade suttit halva eftermiddagen och lagt in adresser i ett Worddokument för att på smidigt sätt lägga etiketter i skrivaren och trycka på print. En adress per etikett. 21 etiketter per ark. Många ark. Äntligen färdig! Print!

Janne:
-Louise! Kolla om det kom något i skrivaren!
Louise:
-Varför har du skrivit ut samma adress hundra gånger?
Janne:
-FAAAAAAAAN!
Louise:
-*asgarvar*

Ett försök till.

Janne:
-Nu då?
Louise:
-Ska adresserna verkligen ligga MELLAN etiketterna?
Janne:
-FAAAAAAAN!
Louise:
-*asgarvar*

Vad gör man nu med hundra felprintade etiketter? Jo! Man skaffar en trött, för tillfället extremt lättretad Junior, och etiketterar honom! Femton etiketter (på nacke, kind, rygg, rumpa, ben och armar) och en förbannad kollega senare leder till att Louise garvar hejdlöst, kippar efter luft och får kramp i magen. Enormt roligt! Tips! Hjälp inte till att avlägsna etiketterna, det är roligare så. När Junior trodde han hade fått bort alla gick han runt och trodde allt var frid och fröjd, när han i själva verket hade kvar ett på ena låret och två mitt på ryggen dit han inte nådde.

Stördhet tycker somliga, humor tycker jag! Frågan är varför båda åkte hem efter detta och lämnade mig ensam kvar på kontoret....??



Kommentarer
Postat av: Jessica

Synd om dig! Att du fick sitta helt ensam.. själv´har jag cyklat sjukt bra gjort och sjukt varmt.. när ska vi aktivera våra gymkort? nästa tis? puss

2006-09-21 @ 12:53:16
Postat av: Junior

Men men! Du tycker synd om henne och inte om mig?!? Är hela världen snedvriden? Jag blir skändad samtidigt som loppan får sig ett sjuhelsikes skratt, och det är synd om HENNE!

Nä, jag tycker det är dags att spela lite biljard! Då får vi se vem som skrattar sist!

/mvh junior - skändad men inte rörd

Postat av: Karin

Oj oj oj, jag tycker att du verkar vara lite väl elak mot stackars Junior... aj aj.. haha

2006-09-23 @ 14:56:32
Postat av: Jessica

Vissdt Junior! Du jag och biljard.. och jag kan nog lova att båda får skratta.. haha.. tycker faktiskt lite synd om dig.. ibland..

2006-09-24 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback