Fy fan säger jag bara....

Satt och läste tidningen på nätet när jag kom fram till en samling artiklar som handlade om kvinnor som blir förföljda av sina exmän, där det även fanns intervjuer med en man som gör detta. Det är fan sjukt hur vissa människor tänker och man blir ju rädd för mänskligheten. Vissa händelser i dessa berättelser fick mig nästan att börja gråta, sitter fortfarande med en klump i halsen. Värst var det för några år sedan när jag för första gången läste "Gömda" av Liza Marklund. Förmodligen den bästa bok jag läst, men usch vad jag mådde dåligt under tiden. Även efteråt har vissa episoder ur boken satt sig i mitt minne som håller mig vaken sent om nätterna, dock inte så ofta längre, och även en del diskussioner om denna boken som var helt jävla galna.... 

När jag var liten fick jag lära mig: "Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad". Nog det visaste jag någonsin hört. Synd bara att inte alla tänker så. Jag gör det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Instämmer!

2007-04-24 @ 20:00:49
Postat av: Karin the best

De e mitt motto oxå!!!!!

2007-04-26 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback