Idag Har Jag (För Den Som Vill Eller Inte Vill Veta):

* Snubblat över slangen till högtryckstvätten och nästan stått på öronen.

* Öppnat en dunk motorolja och fått hälften sprutat rakt i ansiktet.

* Fått ett alldeles eget p-bots-block. Nu jävlar ska här lappas bilar!! =D

*Hållt ett saftglas och sett det glida genom mina händer utan att fatta att jag borde hålla ett hårdare tag om det för att inte tappa ut det över hela mig.

* Kört rally över ett fartgupp så att det kittlade härligt i magen.

* Inte hunnit äta lunch än (klockan är kvart över fyra, jag tror jag skiter i det helt).


Igår Lyckades Jag:

* Fastna med armen i min egen tröja så jag inte kom loss och nästan lyckas göra sönder ett halsband i utbrytningsförsöket.

* Se en hel film på bio utan att somna eller hälla ut snacks på golvet.

* Klä på mig, borsta håret och sminka mig på 30 sekunder.

* Agera avancerad GPS-navigatör på Hising Island via telefon.

* Somna utan att behöva slå på tv:n (vilket är en ENORM bedrift!).

Kommentarer
Postat av: Jess

Stabilt =)

2007-04-08 @ 13:48:33
Postat av: Helene

Jag håller med föregående talare. Mycket stabilt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback