Jessa & Lojs Smartast I Världen.

Haha, hittade ett utdrag från en av mina o Jess MSN-konversationer som jag sparat för jag tyckte den var så roligt flummig, sjuka e vi. Så ta del av vår galenskap!=)

-Louise- säger:
ne, nu måste jag äta!! sluta prata med mig!!
Jessica säger:
hejdå
Jessica säger:
puss smisk och bonk
-Louise- säger:
ha-Louise- säger:
hångel, frust o gnägg
Jessica säger:
sluta skriv då! annars kommer jag ju skriva tillbaka fattaru väl?
-Louise- säger:
men jag vet.... men visst var det kul!?=)
Jessica säger:
ät grå gröt
Jessica säger:
mm
-Louise- säger:
gå o lägg dig....
Jessica säger:
okej lite..
-Louise- säger:
älskar dig . puss hare gött hääääj!!
Jessica säger:
pusss
Jessica säger:
älsakr dejje meeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Helene

Ok. Var ni fulla eller vad???

Postat av: Louise

Det värsta är att vi var nog inte det.... Dessvärre....

2007-04-19 @ 09:44:28
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Jessica

Det var vi inte... men det är KÄRLEK

2007-04-19 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback