Sjukaste Stället Att Träffa Folk På (Och Hipp Hipp Hurra Också Förresten):

Helt tveklöst: Polishuset. Står och stampar i marken och muttrar för mig själv över att det ska ta sån jävla tid att skriva en liten bajsanmälan när jag ser ett familiar face. Eller familiar och familiar, jag vet att jag har sett det någonstans förut, men kan inte helt placera det. Förrän det har gått därifrån. Då går det upp ett ljus! Först Lysekil, sedan NS och sedan på polishuset av alla ställen, det finns ju inte. Fan, Göteborg är inte så jävla stort som man kan tro ibland=) Detta var tvunget att firas med en glass. Sen fick jag höra att jag tydligen pratade ganska högt om Excel inne i väntrummet med. HA! Prata högt?! Jag?! NÄÄÄ! ;-)

Lyckades också klämma in en sushi med my love Jess som precis kommit hem från Zürich. Så hon luktade lite bratwurst. Eller nåt annat zürianskt (haha, syrianskt, det var roligt *not*=).

Spelade Volley på kvällen, satan va segt det var, bara tolv pers där (mot vanliga 30). Hade min vanliga Måndagsdate i omklädningsrummet efteråt (Linda, som jag sa igår kväll, vi MÅSTE sluta träffas på det här sättet!).

Sen hade jag myskväll med Wentworth Miller, precis som det ska vara! Försov mig nu på morgonen, det måste vara hans fel. Måste han hålla mig vaken varenda måndag?! För min hälsas skull är det nog bra med säsongsavslutning snart. -Snyfft-. Men vem ska jag då mysa med om måndagskvällarna?! Satan....

Förresten, glömde säga:

Happy Time! Again! =D

(Och Hipp Hipp Hurra för mig förresten, nu e jag 22=D Firas som ni vet med Toga på lördag, be there or be square=)


Kommentarer
Postat av: Jess

Louise är gammal! :P

2007-04-18 @ 15:59:06
Postat av: Helene

Gammal som gatan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback