Snärt-Krig Och Hästar

Idag har det varit krig på Södra Vägen. Bernard kom in och störde mig i mitt filosoferande och började skjuta gummisnoddar på mig. Lite halvhjärtat försökte jag skjuta tillbaka, men människan hade ju femton tröjor på sig så det gjorde föga skada. Så jag försökte brotta ner honom istället (vilket heller inte gick så bra, trots att jag är superbiffig, förstår inte alls varför). Så när han snärtat mig blå på både armar och ben fick jag min hämnd. Han fick kavla upp ärmen och jag straffsnärtade honom på underarmen. Det resulterade i ett rött märke som såg ut som en häst. Så nu har han en häst på armen. Respekt.

Kommentarer
Postat av: Karin the best

Jösses, ni får allt ta de lite lungt på Budget!! Ska jag komma in o skälla på dem darling?? Så får man ej göra på min flicka! Men kunde du inte gjort nån form av pung grepp lixom, man måste utnyttja dem ;)

Puss

2007-04-12 @ 18:11:57
Postat av: Louise

Jag överlåter punggreppen till dig o store punggreppsmästare=) BTW, det var nära att det blev en repris av hasselmusmatandet i Skövde igår kväll. Fast den här gånger var det en två decimeter (+svans) lång råta. Jag skrek. Den var äcklig. Puss

Postat av: Jess

Råttor är äckliga ja!

2007-04-16 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback