Toga-festen var en SUCCÉ!! =D

Folk drällde in från alla håll och kanter, vissa så långväga ifrån att de hade taigt in på hotell! Vissa gör VAD SOM HELST för att få komma på party of the year ;) Så här kommer lite kort som visar hur kuuul det är när närmare 20 flarnar klär ut sig i lakan och partar loss!=)image37

Babes in sheet=)

image38

Monky hittade dit! =D

image39

Alex försöker döda mig. Eller nåt=)

Fler bilder kommer, min blogg har fått frispel o vill inte blogga flera bilder just nu..

Puss på er sä länge! =D

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag ser lite lurig ut....

2007-04-25 @ 09:34:50
Postat av: Karin the best

Haha ser ni Jessicas luriga min, ja älskar den!!!! Haha fan va snygga vi e!!Toga feeling!!

2007-04-26 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback