Grattis Jessa, äntligen nästan vuxen! ;)

Hon fyller ju faktiskt moppe idag. Det är stort. Grattis älskling! ;)

Idag har jag målat om mitt sovrum. Ser numera ut som om någon spytt blåbär o mjölk över väggarna, jättefint är det! Har så mycket färg på mig att man börjar undra alltså.... Mina lår är helt lila, ser ut som femton lårkakor. Vit färg i håret. Funderar på att duscha.
Just ätit en väldigt underlig middag bestående av wokad zucchini, keso och äppelmos. Skulle egentligen blivit fläskkotlett med potatis o brunsås, men givetvis sålde dumma konsum utgånget kött som inte gick att äta. Dock var jag tvungen att äta äppelmos ändå och Vips! så var en ny rätt uppfunnen. Om den platsar på någon av krogarna som listas i Guide Michelin väntar vi med spänning på. Jävelen vad kulinarisk jag är! Har lite ont i magen dock. Kompenserar med en öl sen då.

Nu funderar jag återigen skarpt på att ta mig en dusch. Få bort färgen lite. Nog för att den är snygg, men den passar bättre på mina väggar än på mina ben.

"I miss me.

Never mind, Im a waste anyway...."

Hallå, när får jag ligga sked egentligen? Fusk ere.

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack! Mycket smickrad men fick ingen moppe igår heller... men öl... Puss

2007-08-19 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback