Ibland säger Jessica jättesanningar.

Som när hon sa följande:

"Sant, vet inte o man ska skratta eller gråta.. och det värsta är att de är bara du som skulle kunna råka ut för de också... "

Sedan att det var en sanning i inte helt positiv bemärkelse är en annan sak. Det värsta är ju att det är den sannaste sanningen jag hört på länge. Varför är det alltid JAG?! Vad fan står det i pannan på mig egentligen? Det kan inte vara något bra, thats for sure. Trött jag blir på folk.

Get lost, just leave me alone.... >=(

Kommentarer
Postat av: jessica

Nästa gång vill ja säga en sanning som är mer positiv...

2007-08-26 @ 15:13:32
Postat av: jessica

Typ att du är söt =)

2007-08-26 @ 15:13:55
Postat av: Louise

Haha, det låter bättre babe=) Hallå, kom hem till mig och baka kakor en dag väldigt snart? Jag vill ha chocolate chippies!

2007-08-27 @ 09:07:56
Postat av: jessica

låter bra! ska bara hitta en dag.. får nog bli
nästa vecka.. puss

2007-08-28 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback