Konsten Att Få En Fjortis Att Löpa 1 Mil På Trettio Sekunder.

Ibland får man vara stygg. Speciellt när folk ber om det. Som i lördags. Jag, Jessica, Linda, Andreas och några kompisar till honom satt på Harrys och firade att Jessica äntligen torkat sig bakom öronen. Framåt slutet av kvällen slår sig några fjortisar ner bredvid oss. Och när jag säger fjortisar menar jag det, typ 17 eller nåt var de och hade smygit in sådär lite fult som bara fjortisar kan göra.

Den ena tjejen, som satt bredvid mig, var mäkta stolt över att hon kommit in utan leg. Ögonen lyste och man riktigt såg hur glad hon var. Jag såg det som min skyldighet att sätta ner bruden på marken igen.

Jag (lutar mig närmare och viskar som i förtroende): Du.... Har du sett killen därinne i gröna jackan? (pekar inåt dansgolvet).
Bruden: Ja! Just det, han ja, jag vet preciiiis vem du menar!

Herregud, detta kommer bli alldeles för lätt!!

Jag: Asså.... Du vet om att det är han som kör kollen ikväll va?
Bruden: Ehh.... Vilken koll? (Försöker förstå vad fan jag snackar om)
Jag: Du vet, leg-kollen. Han kollar leg på alla som verkar vara under arton.
Bruden (spärrar upp ögonen och sväljer hårt): Oj.... Näe?
Jag: Du vet, jag snackade med honom lite förut, han berättade att han redan tagit tre ikväll. Två med falskleg och en tjej utan.
Bruden (oroad): Oj.... Vad hände med dem då?
Jag (helt iskallt): Nä, men de sitter ju i pikéten där borta runt hörnet (viftar med armen bakom mig).
Bruden (livrädd): Asså, shit! Vad ska jag göra?? Tycker du att jag borde gå kanske?
Jag: Du, det hade nog vart smart.
Bruden: Tack för tipset, skitsnällt! (tar sitt pick och pack och springer därifrån JÄVLIGT fort).

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Helt seriöst, jag höll på att GARVA ihjäl mig! Att jag kunde hålla mig tills hon försvunnit är bortom mitt förstånd, jag låg över en stol och skrattade så jag GRÄT! Hihihihi........ Snälla, kan jag inte få göra det igen? Please!

PS, Idag spärrade jag mitt kontokort för fjärde gången i år. Min bank hatar mig numera. Det sitter en affisch med mitt ansikte på i deras lunchrum. De kastar pilar och gräddbakelser där på mitt nylle varje dag. Sedan skrattar det rått. Så jag får väl mitt straff där ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha, det var sjukt kul!

2007-08-24 @ 09:12:22
Postat av: Mor

Louise fy fy....
Så har jag INTE uppfostrat dej.
Stackars tjej,du kunde väl sagt att du skojade
med henne...
Grrr Mor

2007-08-25 @ 23:13:27
Postat av: klabbe

haha, fan va taskigt!!

2007-08-28 @ 11:22:35
Postat av: Junior

Nä det här var faan det värsta jag läst i hela mitt vuxna liv (ca 2 år)! Att du kan se dig själv i spegeln, och överhuvudtaget sova om natten! Men att du klarade av hela akten är imponerande! Verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback