She's back!

Back again from the dead.... Or at least back from China!=)
Saknar allt utom maten. Alla kompisar man skaffade där!
Dagarna som bara flöt förbi, utan måsten, utan krav, utan bestämda mål. Att bara vakna upp en dag och känna efter, vad vill jag göra idag? Och bara göra det.

Att bara sitta och stirra på en främling i en halvtimme. Att efter en öl eller två i trevligt sällskap upptäcka att främlingarna runt dig blivit dina vänner. Om hur tråkigt det är att åka hem, när alla runt dig önskar att du kunde stanna. Att få upptäcka helt amazing saker, saker du aldrig trodde du skulle vara med om. Att inse att du är helt förlorad mitt ute i ingenstans, göra det bästa av saken genom att dricka öl, spela spel och snurra runt ute i natten runt en damm, jagandes eldflugor och skrattandes undra varför ni egentligen lekte den där korkade flygplansleken. Att bara känna att du har ett "Flow" i livet. Känna dig helt avslappnad.

Komma på dig själv att bara le, av egentligen ingen anledning. Förutom att du är lycklig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Flow... det är underbart! Men det behöver man inte alltid resa bort för att få... Jag kan känna när jag b.la umgås med dig, love och alla andra underbara vänner, eller om Johan pussar mig på pannan, att de gått bra på jobbet, i skolan, ibland när mycket stämmer så är det flow, man bara ler och är så lycklig! Det är underbart! Puss

2007-08-02 @ 08:20:03
Postat av: Karin

Men att resa är ju oxå nåt speciellt... är så jäkla sugen själv, back to aussi...men planerna smids :)

2007-08-02 @ 08:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback