Coolaste alven i stada!

Gårdagskvällen blev galet rolig. Jag var lätt den snyggaste alven Göteborg någonsin skådat. Festade loss med Rudolf, Berlin-muren, Hökarängens crew, tyska töser med lederhosen, tyska flaggan och många fler. Kom på en remarkable delad tredjeplats i limbo, klarade ned till att snöret var strax över mitten av låret. Det ni! Det kan man inte tro när man tänker på mig och min klumpighet, att jag är en jävel på limbo! Fick mig en rejäl omgång salsa så att min tubtopp gled ner. Inte vackert, hoppas ingen såg det. Fick också äran att sminka Per så att han blev Petra. OBS! Måste ses! När jag satte mig på spårvagnen hem var det en, läs; EN, person som såg mina alvöron. Värdelöst. Antingen super Göteborgs invånare för mycket, eller så är det så mycket lajvare ute på gatorna att folk slutat bry sig.

Bilderna ligger uppe på Facebook, det är bara till att checka. Och eftersom en bild säger mer än tusen ord tänker jag inte skriva mer.

 image53

Hej!


Kommentarer
Postat av: KlaBBe

Gryymt coolt lojs! :)

2007-12-17 @ 19:58:35
Postat av: Karin

hihi nu hittade jag den =) http://www.youtube.com/watch?v=z0KAsaDkbcY ...enjoy

2007-12-26 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback