Ey, yo mama, aiiight!

Din mamma? Fan heller, MIN mamma! Hon är så jävla störtskön ibland. Jag och min syster hade en väldigt roande barndom, med en mamma som gick in i saker, klantade sig, kelade med katten när hon hade tudor-päls och fick åka till plåsterhuset för stelkrampsspruta (förlåt mig ömma moder för uthängande till allmän beskådan, jag har faktiskt hela fem läsare om dagen).

Det senaste mamma-projektet är e-mail. Hon har fan gått och blivit mer avancerad hotmail användare än mig! Man får ett mail och det är ett enda virrvarr av stora och små bokstäver, kursiv och fet text, olika typsnitt och färger. Som om inte det vore nog har hon börjat infoga små smileysar i slutet av varje mening. Ett mamma-mail kan se ut såhär:

Hej dotter! (en smiley föreställande en flicka, två flickor om det är ett mail till både mig och syrran)
Idag har jag varit ute med hunden och sedan druckit kaffe (hund-smiley samt kaffekopp).
Ska vi åka och handla? (pengasedel)
Vi kan åka alla tillsammans (flicka, flicka, flicka samt bil).
Varför ringer du aldrig din mor? (telefonlurssmiley)

Puss puss kram (pussmun, pussmun, flicka med öppna armar)

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag har VÄRLDEN`s coolaste dotter.
Snubblar aldrig-klantar sig ALDRIG
Skrattar ALDRIG åt klantiga mamma´n
Du har väl berättat om mitt "spritmissbruk"
i Skagen o om päronvodkan i sminkskåpet..
Jag bjuder på mej själv o låter min omgivning
ha en rolig stund..
Mamma ÄLSKAR dej sååååååååååååå mycke..

2007-12-10 @ 19:36:06
Postat av: Mor

Jag har VÄRLDEN`s coolaste dotter.
Snubblar aldrig-klantar sig ALDRIG
Skrattar ALDRIG åt klantiga mamma´n
Du har väl berättat om mitt "spritmissbruk"
i Skagen o om päronvodkan i sminkskåpet..
Jag bjuder på mej själv o låter min omgivning
ha en rolig stund..
Mamma ÄLSKAR dej sååååååååååååå mycke..

2007-12-10 @ 19:36:39
Postat av: Mor

Nuuuuu ! va jag dubbelklantig,IGEN !
Ja,ja,nu vet alla hur jag e..
Ofta gör jag saker 2 ggr...
Grrrrrrrrr

2007-12-10 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback