Får Jag Ringa En Vän?

Det finns vissa kriterier som måste uppfyllas varje gång innan jag kan ringa Karin.

1, Jag måste se till att vara fri MINST två timmar framåt.
2, Jag måste ha laddat med mat och dryck innan, gärna Dubbelnougat, en banan och en Ramlösa.
3, Måste ha harklat mig och klargjort halsen.

Har jag inte uppfyllt samtliga krav specificerade ovan, behövs en av följande undanflykter (eller kombination);

1, Se till att vara på väg någonstans. Jag kan tex vara på väg att träffa någon gojting (bäst) eller på väg till träningen (bra det med). Att säga att jag ska pilla mig i naveln fungerar sådär.
2, Se till att inte ha batteri i mobilen för mer än 30 minuter (fungerar KANON, min mobil klarar inte mer ens i fulladdat tillstånd).

Nu kanske ni tror att jag inte vill prata med henne, men så är ej fallet. Jag älskar denna kvinnan mer än allt annat på hela jorden, men det går ju fan inte att få tyst på henne! Kan även vara så att det inte går att få tyst på mig....=P Vad vi än gör så kommer vi aldrig undan med mindre än en timme i telefon. Inte ens när jag var och hälsade på henne i Skövde i höstas och spenderade 48 timmar där vi pratade dygnet runt, pratade varandra till sömns, väckte varandra genom att prata, nej, inte ens DÅ fick vi pratat klart! Åkte hem på söndagen med känslan av att det var så mycket vi inte hunnit prata om. Det är sic honey. And I love it! =)

Nu ska jag pilla mig i naveln ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, när vi pratade här om dagen, typ i fre? så prata vi 1,40 så tror det är du som är problemet i det här med långa samtal ;)

2007-12-27 @ 21:44:29
Postat av: Karin

Hur söt o underbar är du då.. haha jag vet precis, det är exakt samma här, o gärna när du svarar i telefon, börja inte med ett hej utan mer, jag måste lägga på snart (vilket innebär typ minst 30min) Jag tror vi är lika, de är ju bara de att vi passar så sjukt bra ihop.. Du är fantastisk!!

2007-12-28 @ 15:14:35
Postat av: Louise

Blanda inte in mig i vårat förhållande;)

2007-12-28 @ 20:11:13
Postat av: Tjoffe

Jag är rätt övertygad om att det är Loi som är problemet i detta. Igår försökte jag avrunda vårt samtal för bådas skull men inte gick det. Det slutade 1 timme senare :)

Louise är bara för go! Eller säger ni "gött" om det också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback