Instant Satisfaction

Guys, släng er i väggen. INGEN av er kan få mig att stöna högre än denna ljuvliga tingest. Min nya baby:

image54

Det roligaste var när jag stod i Dior-disken och den snorkiga expediten trodde jag var en amöba eller något, med min stickade sjal och söta mössa. Med ett lågt stönande hjälpte han mig att välja rätt gloss (jag säger som i Pretty Woman, huge mistake, big! huuuge!, han har ingen ANING om how much money Im gonna spend there....).

Killen sneglade lite odiskret nedvärderande på mitt fulgula Visakort och kollade på mitt guldiga Eurocard som om jag hade snott det.  Men sedan hände något.... Killen ändrade attityd på en femöring.

Expediten: "Men guuuuud (glömde jag säga att han var gay?), vilken snygg väska! Vad annorlunda med en vit! "
Jag: "Öööhh....?"
Expediten: Men asså, jag har själv en brun, men en vit har jag ALDRIG sett. Flashigt!"
Jag: "Flashigt?"

Saken var den att killen trodde helt stenhårt att min 35 kronors kopia från Kina var en äkta Louis Vuitton! En hyperhypad gayexpedit i Diordisken såg inte skillnad på en obvious fejk och en riktig! Jag blev så paff att jag inte visste vad jag skulle säga (det händer inte ofta). Jag mumlade mest, mmm, jo, visst är den superhäftig, samtidigt som jag föste den lite bakom ryggen för att han inte skulle få för sig att titta närmre.

Jag kommer lätt gå tillbaka dit med Lindas Miu Miu och kolla om han märker skillnad där. Så sött med snorkiga blåsta expeditgossar!=)

Nu ska jag njuta av mitt nya gloss........ Och Ben & Jerry som väntar på mig i frysen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju underbar, jag bara garva när du ringde o berätta alltså.. Du lyckas me allt.. du kanske borde bli min mode ikon.. Haha ..wuv u... mest

2007-12-28 @ 22:01:51
Postat av: KlaBBe

Haha jag tycker oxå de va skoj att höra när Lojs berättade. Men det bästa va ändå...

Lojs GAY imitation, den va så jävla härlig, och... ÄKTA! De ni!! :)

2007-12-30 @ 16:30:40
Postat av: Louise

Och exakt VAD säger det om mig?! ;)

2007-12-30 @ 20:03:22
Postat av: jessica

jag vill se din imitation imon!

2007-12-30 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback