Är saker alltid som man tror?Svar: Ja. Eller Nej. Eller Nja....

Du har en speciell uppfattning om en person. Han/hon är redan dömd i dina ögon, på ett positivt eller negativt sätt, men du har redan bestämt dig för hur denna personen är. Sedan gör han/hon något som får dig att undra över om din uppfattning verkligen stämde. Har personen på något sätt andrat sig? Ni pratar och pratar och pratar och du inser att: "Ja, jag hade nog fel". Sitter och tänker en stund på hur jobbigt det är att ha fel och du undrar hur det kommer sig att det blev så. Sedan tar det en minut tills personens "nya" fasad spricker och du får återigen en ny insikt om att, "Ja, jag hade rätt från början!".

Åtminstone delvis och det tänker jag fortsätta inbilla mig om så länge det är bra för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nja....

2007-02-09 @ 16:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback