Det är ju så man blir tårögd!

Idag vill jag bara berätta lite om en av mina helt underbara kompisar: Linda.
Hon ringde mig förut, hörde att jag var ledsen och snabbare än vad det tar att säga "acetylsalisylsyra" så var hon här för att trösta mig, utan att jag ens hade bett henne om det. Dessutom hade hon köpt en chokladask som hade ett hjärtformat fönster och lock med magnetknäppning på som hon gav till mig. Jag höll på att börja gråta igen bara för chokladen!

Tack för att du är så underbar! Tack för att ni alla är så underbara och finns där för mig varje gång jag behöver er! Och inte bara när jag behöver er, utan hela tiden! Jag älskar er så mycket!!

Puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

Kan erkänna att jag haft sjukt dåligt samvete sen du ringde i sön.. men ditt samtal väckte mig... att klockan var 14.30 det vet jag bara inte hur det gick till men jag var inte mig själv... sorry... tur att Linda tänkte! Puss

2007-02-13 @ 14:00:00
Postat av: Louise

Dåligt samvete? Vaffö? Nej, nej, det tycker jag inte alls du ska ha........ Möjligtvis gentemot din säng som var tvungen att ha dig snarkandes i den så länge!!

2007-02-13 @ 15:04:47
Postat av: Jag

Å mej ville du inte ens prata med i tel..
MAMMA är din bästa kompis..
Sådeså. PussMor

2007-02-13 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback