Får man vara bakis en tisdag?

Ja, det får man. Åtminstone om man arbetar så hårt som jag gör. Muhaha.

Gårdagen blev förgylld av diverse stockholmare som vågade sig ner hit till framsidan för ett SM-möte. Vi åt, hade konferens, åt, gick igenom siffror, drack kaffe, åt, diskuterade företagets framtid, åt, drack kaffe, åt lite till. Sedan blev det fördrink, promenad till restaurangen, fördrink igen, lång väntan, mera mat, vin till maten, vin efter maten, BOWLING, drink till bowlingen, efterdrink. Sedan slocknade alla i varsitt hotellrum, även vi göteborgare som lyckades snyta åt oss varsin sängplats.

Summan av kardemumman (som för övrigt inte är gott alls) är dock att vi hade en GRYMT trevlig kväll! Alla visade sig från sin bästa sida (även fast Junior ansåg att hans var baksidan, vilket inte var till hel tillfredsställelse från oss andra). Detta måste vi göra om! =)


Kommentarer
Postat av: jessica

nä, det får man inte! Eller jo du får det för den här gången... :P

Puss på alla hjärtansdag och alla andra dagar!

2007-02-14 @ 14:42:04
Postat av: mazuli

Det är okej att vara bakis en måndag! Så länge man har en jävligt bra orsak. Det var ju faktiskt företagets fel denna gången.(Alltså, ni var på SM-möte?hihi)
Puss. puss. Du är världens bästa bloggare (efter mig i alla fall..muahaha)

Postat av: Karin the best

Haha klart babe!! Haha en sak som va lite kul igår på planet så sa flygvärdinnan : _ Ja å då får jag välkomna er hem till GBG, som jag vet att vissa kallar sveriges framida...vilket jag aldrig fattat då ni har ett fotbollslag kallat häcken!! Hahah puss

2007-02-19 @ 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback