Haha, de är roliga de där fjortisarna=)


07-01-31 Av: Ledsent ba
Jag skrattar ihjäl mig!
Jag skrattar ihjäl mig! Satt och surfade runt lite på gp.se där jag letade efter en krönika som tydligen skulle vara rolig. Den hittade jag inte. Däremot sprang jag på ett insändarforum för barn/yngre tonåringar. Se bara vilka roliga saker de skriver!!=) Vi har väl aldrig någonsin varit såna här va? Lova mig det!!!!




"SUPER"
"Jag har presic fått en kille när min kompis säger att en annan ska slå mig för det." 
Insänt 2007-01-31 Av: jag e udda??.
"nån mer än jag??"
"heej!
jag har aldrig vart i hop med nån...jag är 12 år. asså jag tycker jag e rätt snygg och jag har varit kär i typ hundra pers..men asså e det nån mer än jag?? " 

Kommentarer
Postat av: Karin

behöver jag påminna dig om klassfotot i nian.. tror jag väl det var? då en viss person var blond =) tihihi

2007-02-02 @ 14:19:55
Postat av: Helene

Jadu. Vi har nog varit lika knäppa vi me. Vi har helt enkelt förträngt det bara...det e bara att titta i skolakatalogen för att inse hur fucked up man egentligen var.
Vad hade man på sig??? Jag bytte stil varje termin tror jag. Det var hiphop,
70-tal, fjortis, märkeskläder OSV OSV
Men vad roligt man hade, eller...?

2007-02-02 @ 14:44:24
Postat av: virre

Det där med att man mognar mycket fortare idag jämfört med då vi växte stämmer inte!!! Ha! Era fjortisar! Där fick ni!!! :-D

2007-02-02 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback