Hur svårt kan det vara?!

Häromdagen sa någon till mig: "Det där med att träffa någon, det är inte helt lätt. Först måste du träffa någon som DU blir attraherad av, någon som DU tycker om, någon som DU tycker är perfekt. Sedan måste den personen tycka likadant om dig. Det är inte helt lätt".

Det värsta är att denna någon har helt rätt.

Fan också.

Men någonstans måste den perfekte finnas va? Det verkar ju tråkigt och ge upp om det nu är så. Jag utgår ifrån att det finns det. Så jag fortsätter ett tag till. Doctors orders.

Nu ska jag drömma om min prins.

Natti.

Kommentarer
Postat av: mazuli

Jag undrar jag med. När jag verkligen tycker om någon, så vill inte den personen ha mig. Så är det varje gång. Och när någon vill ha mig vill jag inte ha den personen. suck...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback