Meningslöst inlägg men ändå....

Egentligen har jag inget speciellt att skriva, men jag gör det ändå.

Denna dagen har varit ganska meningslös, i den bemärkelsen att jag har skittråkigt och är sådär lagom bakis att jag inte orkar göra någonting heller. Jag har målat naglarna och tre hyllkonsoler. Nu har jag multikonversation på MSN, så mycket fönster öppna så jag blir helt vimmelkantig och förvirrad  (inget ovanligt men ändå).

På tal om fönster så får jag nya fönster på tisdag, WIIIE!!=D Jag har inte tvättat mina nuvarande på ett år för att jag skulle få nya. Så det ska bli skönt att kunna se ut igen, haha!

På tal om att se ut: Jag ser tom väldigt BRA ut=D.

På tal om att se bra ut: Jag låg och dö-kollade på Top Model förut, och där var en dansk kille som var så snygg så jag dreglade och blev torr i munnen.

På tal om torr i munnen: Till följd av överkonsumtion av alkohol under gårdagen har jag hällt i mig tre liter saft idag.

På tal om saft: Drar mig till minnes i somras då jag skulle dricka tequila och fick i mig möglig citronsaft.

På tal om det: Det var samma kväll Millencolin spelade på Kalaset. A, whatta memories....

På tal om memories: När jag och Karin käkade skrynkliga tomater, fryst bacon, halvruttna ägg och avslagen cola till frukost. Det var även den dagen då blotta åsynen av sol och ljus fick oss att transformeras till vampyrer, då vi skydde ljuset som pesten för att vi var för bakfulla för att leva.

På tal om att leva: Jag skulle köpa kyckling häromdagen. Stod i frysdisken och valde mellan bröstfileer eller innanfileer. Väljer: KYCKLINGLEVER?!?!?! Men va fan, gör inte paketen likadana, jag höll ju på att inte märka att jag tagit fel! Hu, läskiga tanke......

På tal om tankar: Jag tankade häromdagen och fick bensin på fingrarna, det luktade inte gott.

På tal om inte gott:  Nej, nu orkar jag inte mer!!!! Ni får hålla till godo med ovanstående intelligenta text så hörs vi snart igen!

Love ya!

.:Puss:.

Kommentarer
Postat av: uttråkad som fan

lever e läskiga grejer... levern lever så att säga

2007-02-04 @ 20:48:28
Postat av: Emma

söt e du! Tack för senast, de va trevligt trots att jag lyckades slå i den svarta jäveln si så där 6 gånger =) ses till helgen. puss

2007-02-04 @ 21:02:33
Postat av: mazuli

Apropå gå upp sent. Jag lyckades vakna kl 16.30 idag...Kan berott på att vi efterfestade till 8 på morgonen. Kändes inte bra när jag mötte folk som var ute o joggade. Det var ljust när jag somnade och mörkt när jag vaknade. Lagom deprimerande?

Postat av: Anonym

Är denna jobbiga blogg-tjej MIN dotter ? ?
Okej jag älskar henne ändå . ( tror jag )
Puss äckling

2007-02-05 @ 21:19:50
Postat av: Louise

Yo! Min mamma är fet, hon kan kommentera!!!! haha det var det roligaste idag!=)

2007-02-05 @ 21:32:18
URL: http://oi.blogg.se
Postat av: mazuli

Respekt till morsan! :D

2007-02-06 @ 17:05:02
URL: http://mazuli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback