Nya säkerhetschefens första vecka

Vi har fått en ny säkerhetschef på jobbet.

Denna personen har nu haft sin första vecka på jobbet. Den avslutades med att vederbörande och en kollega fann en nyckel som låg ovanpå ett skåp som var låst. Nyfikna som de är var de givetvis tvungna att se om nyckeln passade i det låsta skåpet. Så de testade.

TJUUUUUUUUUUT!!!! Larmet gick!!!! De missade att det stod "Securitas" på skåpet och att detta var en av de grundläggande delarna i hela larmsystemet. Haha, sicken tabbe! Hur lyckades denna människa bli SÄKERHETSCHEF!?!? Ojojoj, vart är världen på väg....

Ehh, glömde jag nämna.... Att det.... Eh.... Är JAG som är den nya säkerhetschefen?!?!

HAHAHAHAHAHAHAHA =D

Kan man annat än att bara ÄLSKA mig?!


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Du har räddat min dag =D du e för go gumman!!! =P Pusselipuss

2007-02-09 @ 12:47:12
Postat av: mazuli

Hahaha! Du har räddat min dag med :D Fortsätt gör klantiga saker, livet blir så mycket roligare då. För oss andra i alla fall...

Postat av: Jessica

Vem bestämde att du skulle bli säkerhetschef? ;)

Men mer klantigheter till oss =)

2007-02-09 @ 16:17:20
Postat av: Mor

Dotter till SALU .
Var gjorde jag fel ?
Kan man älska en sån unge ? Jaaaaaaa.
PussMor

2007-02-10 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback