Yo! Här kommer vi!

Återigen dags för oss (nyblivna) stadsbor att ta oss utanför 031-gränsen, rakt ut i vildmarken. Vi ska leva på kottar, bark, snö och kanske en och annan övervintrad igelkotte eller myra. Vi ska måla krigsmålning i våra ansikten av lera och fodra våra kläder med mossa för att hålla värmen. Vi ska kämpa mot vilda djur tills sista blodsdroppen och hoppas att denna droppen kommer från fienden och inte från oss själva. Med andra ord: Vi ska till Skövde.

Haha, nu ska vi se om våra fördomar stämmer eller om det verkligen GÅR att festa i Skövde! Men du ska veta Karin, vi älskar dig ändåååååååååååå!=)


Kommentarer
Postat av: jess

Vi ska till mina gamla trakter... där jag levde mina första 8 år och typ 10 månader... och se vad det blev av mig... ;) Puss

2007-02-21 @ 17:24:38
Postat av: Mor

Fy va du e taskig mot söta Karin. hoppas hon nyper dej....

2007-02-21 @ 20:37:38
Postat av: mazuli

hahaha. jätteskoj. Har du nånsin hört uttrycket: DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL? ...
nej det var inte alls en öm punkt. jag lovar.
Fan vad kul det ska bli! Synd att jag kommer vara fett bakis efter sexinsparken o seg i skallen efter tentan på lördagen..men men. Fullt ös medvetslös säger jag bara! Förresten, vem vågar sova hos mig? Eller ska alla trängas hos Karin... Puss mina sötnosar.

Postat av: emma

Ni e ju för goa..a se vad de blev av Jessica...=)
8 år i Skövde är tydligen FÖR mycket.. Ingen som e sugen på Mcdonalds på vägen upp... typ Partille=)

2007-02-22 @ 17:56:02
Postat av: Louise

Men vi ska ju äta i Skövde?!?! jag hörde det ryktades om en trerätters =P De blir bonk på Emma!

2007-02-23 @ 08:24:29
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: emma

Emma vill alltid ha bonk... jag tar er alla ändå =)
Jag ska äta kina mat om 1 timme=) de va ju typ hundra år sedan man åt strimmlad biff med bambuskott... puss

2007-02-24 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback