Har jag varit så snäll?!

Tydligen har jag varit det, för jag har fått massa presenter i helgen! Först kom Karin F på lördagen och hade massa kylskåps-magnet-poesi till mig, grymt kul! Har velat ha det jättelänge ju! Det var nästan bara partyord så det blev en hel del flum. Så kul kan man ha det en lördagkväll med lite vin i magen!=)

Sedan kom Johan förbi en sväng på söndagen och han hade tagit vägen om kinesiska muren och brutit loss en bit av den till mig. Med tanke på min förkärlek till sten så kunde det ju inte blivit bättre! Den har nu en fin plats i min nyproducerade växtgrupp/ljusstake/stenhög.

Och idag hittade Mathias massa låtsas-örhänge-klistermärken i glittriga flashiga färger i en bil. Barndomsnostalgi!! Dem fick jag så nu har jag blingat min mobil till max.

Keep on the good spirit, mer presenter till Louise!!=D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja.. du måste vart väldigt snäll! =)

2007-01-29 @ 21:22:42
Postat av: Karin

men du är ju alltid snäll gumman ;P

2007-01-29 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback