Helgbak!

Började igår kväll med ett väldigt avancerat pizzabak. Fetaost, oliver och soltorkade tomater fanns bland ingredienserna. Inte kan man stopp där! tyckte hon när hon vaknade imorse och gjorde en gigantisk morotskaka med sjukligt mycket glasyr. Morötter är väl nyttigt....?? Och hon har tvättat och tumlat och vikt ungefär femton maskiner tvätt. Och städat i lägenheten, slängt massa saker hon inte behöver och fyllt två kassar med pappersskräp som ska till återvinningen. Vuxenpoäng!!

Men ändå är det ingen som kommer fram, klappar henne på axeln och säger "Vad duktig du är!" Nej, nej, de enda som märker något är dammråttorna som förtvivlat kämpar för att hålla sig kvar när hon far fram och slänger deras bostäder. Och inte fan är de tacksamma. De försöker bara bita henne i ändan och fräsa med sina små snuskiga nosar åt henne. Läbbiga är de.

Så i brist på att någon kommer och ger mig en kram, håller mig sällskap och smakar på min morotskaka så tänker jag ha qualitytime med mig själv, krypa upp i soffan och sätta i mig ett redigt glas vin. Har Systemet öppet på söndagkvällar förresten? Fan också...... Det blir svarta vinbärssaft istället idag igen........

JAG HAR LÅNGTRÅKIGT!!!!!!!! RASTLÖS!!!!!!!! ROA MIG!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: karin

tycker du är så vuxen det bara går å bli nästan så man blir lite mörkrädd =) iaf så pass som man kan bli under våra omständigheter =P pusselipuss å kramelikramar till tusen å lite till

2007-01-21 @ 19:30:30
Postat av: Jessica

Jag kommer och klappar dig på huvudet sen.. fast efter jag smakat på morotskakan då... =P puss

2007-01-22 @ 11:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback