Nyårsresumé!

Nyår! Skönt vare att vara ledig lite grann under jul och nyårshelgerna. Sälen blev som sagt ej av då Kung Bore kände sig tvungen att jävlas med oss och låta snötäcket lysa med sin frånvaro. Istället firades det nya året in på Karins sommarställe på Orust, med trerätters supé och i goda vänners lag. Alla visade sig från sin bästa sida (Fast Jocke visade ansiktet för en gångs skull, haha=). Karin försökte döda oss med två hela vitlökar i maten, Andreas briljerade med att kunna alla tjejfrågor i "Kampen mellan könen" (Allvarligt talat, tjejfrågorna!?)

Linda hade hittat ner från Oslo, Jessica var söt som vanligt. Karin F klunkade champagne som om hon vore född till det och Johan visade oss hur man dricker ett helt lock öl. Emma hade tagit med sig två för oss nya bekantskaper, Jonas och Josefin. Josefin hade med sig eget fika, en liten bulle i ugnen och Jonas klarade därför av att svara på frågan "Vilken är utöver Brio den ledande barnvagnstillverkaren i Sverige?" (Svar: Emmaljunga var det va?) Han var också den enda av oss som visste detta. Johan hade också med sig en ny bekantskap, Henke, som bjöd oss på afghanskt hembränt. Detta var inte gott, men det var snällt ändå. Tror jag.

Sedan blev det tolvslag och Killarna siktade på huset istället för över fårhagen. Vi skyller på att det regnade va? Champagnen bubblade och pussar och kramar utbyttes på löpande band. Firandet fortsatte inpå småtimmarna tills vi stupade i säng och sussade sött. Vi var inte ALLS bakis dagen efter.

Underbart lyckat nyår, som vanligt. Det ena året överträffar det andra, men så kan det väl inte heller bli sämre när alla ens bästa vänner är samlade på ett och samma ställe? Fan vad jag älskar er! PUSS!!
(PS, bilder kommer så fort jag skaffat mig en ny mus till datorn, haha=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu sitter jag med mobilen och skriver detta. Nästan så man blir lite mörkrädd! Är ju ditt största fan! Eller så kan det bero på att det är strömavbrott.....
Har sååååå tråkigt! Puss puss

2007-01-14 @ 14:53:57
Postat av: Jag igen

Haha det funka!! men lever ju i 2000-talet eller vad man nu brukar säga... pöss (inget strömavbrott längre TJOHO!!)

2007-01-14 @ 15:31:52
Postat av: Karin the best

ja nyår va bäst!!!! puss

2007-01-15 @ 13:58:37
Postat av: jessica

jag vill se kort!

2007-01-16 @ 08:54:24
Postat av: Emma

Jag vill också se kort!! Helst korten på mig å Joakim.. Du har la fått din mus nu? puss puss du e underbar

2007-01-18 @ 11:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback