Viiiila!

I likhet med undertecknad kommer denna bloggen härmed ligga i dvala de närmsta veckorna, due to a WELL-NEEDED vacation. Kolla istället in min profil på www.resedagboken.se, som kommer att BLOMSTRA med galna grejer från min och Lindas stundande Kina-trip. Nickname: Loi! Vad annars?!=)

Linda ska trashas ner helt brutalt under denna resan, hon får sluta vara så ren och prydlig av sig! Här ska brottas i lera, sovas på guesthouse, svettas med lokala getter, jakar (haha, kommer ni ihåg den sura jaken i Turkiet?=) och kineser på överfulla lokalbussar. Här ska käkas konstiga grejer, ta kort på konstiga sker, göra lustiga grimaser. Här ska shoppas tills vi bryter nyckelbenen av tyngden från alla kassar. Vi ska vara smutsiga och ha trasiga kläder, vara rufsiga i håret och allmänt sunkiga. Linda ska ha lärt sig att lyssna på skate/punkrock/emo/rock och hon ska fan GILLA det med! Vi ska dricka inhemsk öl och sprit, vi ska festa och vara bakis, vi ska se alla klassiska sevärdheter, vi ska ha hunnit med någon form av trekking. Och innan vi kommer hem kör vi en total recovery, vi ska fixa håret, manikyr, pedikyr, fått massage och en helt ny garderob. Sedan är jag nöjd. =)

Kommentarer
Postat av: jess

Gött är de! Fan vill me ju!

2007-07-02 @ 21:50:26
Postat av: Karin

låter ju nice änna

2007-07-03 @ 11:15:59
Postat av: Karin

Schysst att du vill ändra typ ALLT på din vän, dissen, hahaha

2007-07-03 @ 11:16:56
Postat av: johan

Lousie ni ska väl lukta käääässss oxå??

2007-07-03 @ 11:24:50
Postat av: Klabbe

Fasen är Lojs e ledig imorron så jag får säja detta nu istället
HA EN UNDERBART TREVLIG RESA!!!

2007-07-03 @ 16:06:21
Postat av: Louise

Karin! Ha lite kontroll på din pojkvän, han snackar kiss på min blogg! Syrén: Klart vi ska, åtminstone Linda, inte jag=)
Klabbe: Thanks, jobba inte ihjäl dig! Glöm inte reta Junior från mig, jämna doser varje dag, pls=)

Postat av: Helene

Ha det så jäkla gött i Kina. Pöss på däj gömman.

2007-07-03 @ 21:39:40
URL: http://mazuli.blogspot.com
Postat av: Karin

Johan Syrén så får man inte skriva på en allmän blogg!! Jajja! :) Pussar

2007-07-04 @ 07:51:12
Postat av: Louise

Hihi, Ja just det, Jajja dig.=)

2007-07-04 @ 10:27:23
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha! Jajja dig Johan! Saknar er redan!

2007-07-04 @ 16:49:51
Postat av: Junior

Men det var då h-e! Klabbe får sparken om han retas, så det så! Skall nu undersöka om det går att reta någon från andra sidan jordklotet! Återkommer om det fungerar...

2007-07-04 @ 20:22:08
URL: http://www.junior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback