På allmän begäran....

....kommer här lite nybloggande, för alla er som saknat mig!=)

Kaos. Det är bara förnamnet. Denna veckan har varit helt sanslös. Har inte hunnit med något av det jag hade behövt utan istället kört i skytteltrafik fram och tillbaka mellan Södra Vägen och Landvetter för att det har varit akut bilbrist överallt. Så nu när de lyckats klara sig för denna veckan sitter jag själv i skiten. Skönt att skytteltrafiken går från GOT nu istället, så jag kan sitta här under korkeken och hänga mig utan att någon stör. Nej men allvarligt, det har varit sååå roligt! På riktigt! Hellre för mycket att göra än ingenting alls. Kul är det när det går framåt!

Och mitt och Karins kvällsdopp i tisdags vid Smitthska udden var ju bara hur skönt som helst. Och igår hittade jag några vänner, det inhandlades sallad på Paprika och sedan bar det upp på Ramberget , det var nice. Synd bara att det blåste svinkallt, så vi fick sitta i bilen och äta. Men visas det film i nackstöden framför en så är ju det iofs helt ok det med=).

Jess och hennes följeslagare Masken Andreas (kom inte på något bättre smeknamn) drog till Grekland igår för att bli greker. Som jag. Jag är ju halvgrek, som ni alla vet! Sotiris is my God-given name. By Zeus, the mightiest of them all. Pallas Athena is my Mother.... Beautiful Helena is my alter ego.... Flum. Jag är så snurrig just nu!=)

Idag kom Junior hem! Kul! Nu har jag någon att reta igen!=D

Ikväll ska jag och Linda kolla lägenhet. Kanske blir vi grannar! Hu, vilken ruskig tanke! Tänk er vad jobbigt sammanväxta vi kommer bli, kommer ju tröttna på varandra efter tre dagar! (Max tre, jag byter portkod i min trappuppgång och ger henne elstötar om hon försöker ringa på ;)

Ska hem till mittfavorit-pök (Pök1) imorn. Ska bli så kul, var jättelängesen vi sågs! Jag har saknat dig!

Jag vill inte sova själv i natt med.... Det är tråkigt! Kom hem!!!!

Jag har nog inte så mycket mer att säga nu.... Ska kontera fakturor istället. Kul. *Not*. Tur att det inte är med mina pengar=).

Peace.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha masken Andreas, jag gillar det. Fasen va mysigt vårat kärleksdopp var, tack för att du försökte dränka mig lite dock :) Haha men en repris snart kanske? Rally? Pussen ( kan inte hjlpa det)

2007-06-15 @ 09:22:24
Postat av: Louise

Rally? Jag ska nog ta med dig på rally, vännen! Och du vet att jag dränke dig med kärlek;) MEN GE FAN I ATT SÄGA PUSSEN!! Det är mitt ord! Grr! >=I Men babe, jag vet att du så gärna vill vara som jag, so go ahead ;)

Postat av: Karin

Pussen pussen pussen pussen pussen... jag kan inte sluta...

2007-06-18 @ 09:23:48
Postat av: Jessica

Paprika? Lite äcklig är ni allt! Läste ni inte dom hemska artiklarna om massa bajsbakterier i deras sallader? Men ni överlevde och det är jag mkt glad för! =) Puss

2007-06-21 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback