Resumé i bilder från Juniors och Chrilles 25-årsfest!=)

Eftersom Junior numera blivit gammal tyckte vi att vi borde fira hans gråa hår.  Han värpte då ut en fest med tacobuffe tillsammans med sin vapendragare Christian (som också fyllt gubbe). Grymt lyckat blev det! Se bara på bilderna nedan=).

Något som vi fortfarande väntar på dock är videon med det brutala övergrepp jag utsattes för i köket. Försök aldrig sluta fred med Linus, han är lömsk och golvar dig då! Tur att Junior var där och "räddade" situationen så jag fick chans att göra kalsonggrepp på förrädaren. Synd bara att det slutade med mig på golvet igen och en svidande pisk på baken. Aj.... Bästa kommentaren från Christian som filmade kalsongrycket: "Hårdare Louise, HÅÅÅÅRDARE!!" Shyst polare ;).

image47

Södra Vägen- originalen (Minus ett par stycken=)

image44

Singstar-Battle. Men Sohell, ser hon inte lite plågad ut när du sjunger? ;)

image43

Trots att det var tidigt på kvällen var Monky och Junior redan helt plakat. Tur att Norden var där och höll dem uppe!

image48

Christian och Junior testar sina nya födelsedagspresenter, Walkie-Talkies! =D

image42

Efter tio misslyckade försök att få Linus att öppna ögonen på korten så kan man inte göra annat än att asgarva!

image41

Va fan coulo, ge fan i mitt vin, miffo! Merde....

image50

Manlig kärlek?=)

image40

Hallå, roligare än SÅDÄR hade vi väl?!

image49

Sängkammarblicken.... Passa dig, John, han är ute efter dig!

Kommentarer
Postat av: stridsman

fint! en del riktigt smickrande kort ja..
har ännu inte fått se den här filmen som det talas så om, men misstänker starkt att chrille sitter hemma och redigerar den för att få mig att framstå i dålig dager!

Postat av: stridsman

nu har jag sett dessa förskräckliga bilder, filmen finns även tillgänglig för allmänheten att bedöma!
bilderna visas tydligt rättvisan, det är jag som är offret, det är mig det är synd om..
http://www.youtube.com/watch?v=CiaRxcdDM7Y

2007-06-20 @ 21:57:14
URL: http://stridsman.webblogg.se
Postat av: Louise

Den dagen Linus är offret är jag Gud.... Glöm inte ge en slant till brottsofferfonden, som JAG kommer få ta del av! =P

2007-06-21 @ 08:10:51
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Linus

jag tycker ju filmen säger allt! va tycker du?

2007-06-21 @ 15:16:38
URL: http://www.youtube.com/watch?v=CiaRxcdDM7Y
Postat av: Louise

Men va fan! Vart är resten? Det där var ju bara halva sanningen! Var är klippet när du sitter på min mage och försöker döda mig?! Och vart är smisket?! CHRISTIAN! Ladda upp HELA sanningen!=)

2007-06-21 @ 23:13:15
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback