En sån däringa jobbig dag, ni vet.

Det är nu som gårdagens alkoholförtäring försöker komma ut. Den tar vägen om huvudet, jobbiiiiiigt! Igår hamnade vi på Hard Rock, jag och Linda. Även Emmaslemma och Jessica S mötte upp, men vi slarvade bort dem. Eller rättare sagt, vi var elaka och osociala så de dissade oss, vilket var helt rätt. FÖRLÅT!

Linda gjorde en Landala, vilket var ganska lustigt eftersom det verkligen VAR Landala, både begreppet och geografiskt, haha, way to go babe! Jag snacka de lite med en himla rolig kille. Det roligaste var att han var från Uzbekistan, haha, hur ofta träffar man sådana?! Bara det var roligt. Sedan slarvade jag bort Linda (kan ha något med Landala att göra, vad vet jag=P). Sedan blev jag anfallen på tjejtoan av en jättefull tjej beväpnad med rougeborste. Den träffade mig rakt i ansiktet och jag klev ut därifrån som en äppelkindad liten treåring. Gulligt!

Så nu sitter jag här, luktar lite illa, borde ta mig en dusch. Men det är jobbigt. Så jag lägger mig framför tv:n o jääääser istället. Kanske tom släpper ner repet till pizzerian o ber dem skicka upp en kebab eller nåt. Sen ringer jag någon som får ta hand om min tvätt som ligger i maskinen, för det är överkurs en dag som denna.

Just nu är jag helt övertrött, sitter på MSN o förpestar mina vänners tillvaro med jobbiga meddelande HELT utan mening. Så snart blir jag blockad av alla. Men det är lugnt, jag har ju bloggen! Där kan bara jag själv blocka mig, vilket jag säkerligen gör snart, fan vad jobbig jag är just nu. Orkar knappt med mig själv alltså. *bitchslap*

"Jag var shizofren men vi mår bra nu".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback