Lurad!

Igen! Min kära arbetskollega Mathias (som för övrigt måste tycka väldigt illa om mig, efter vad han gjorde). Vi stod o pratade lugnt och sansat när Mathias plötsligt VRÅLAR:

-KOLLA KOLLA! Kolla ut genom fönstret, kolla på den DÄÄÄÄR!!

Självklart snabbar jag mig å det grövsta för att hinna se vad det nu var som rusade förbi vårt fönster, vilket ledde till att jag tjongade huvudet rakt in i fönsterrutan. Aj. Oerhört smärtsamt. JAg hann inte ens se vad det nu var jag borde sett, vilket får mig att misstänka att det inte ens var något. Jag tror han bara lurades. Funderar nu på hur jag ska hämnas på bästa sätt.........  Förslag någon?=)

Kommentarer
Postat av: Helene

Muahaha. Vilken rolig arbetskompis du har. Men det kan ju faktiskt hända att han såg nåt flyga förbi fönstret?? Typ en flygande hund.
Nej, han ska ha stryk! Var bor han?!

Postat av: Louise

Partille (sagt på ett sånt där släääpigt sätt som bara Partille-bor kan göra, haha!). Buss på honom, Helene, du är min pitbullterrier!

2007-03-15 @ 11:20:03
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: jessica

Du har inte frågat vad det var då???? Jag blev ju nyfiken.. eller var det inget?

Du får göra nåt i stil med att post-it lappa hans bil... typ tejpa?

2007-03-15 @ 14:39:16
Postat av: emma

Eller varför inte göra samma sak tillbaka, fast ha en kladdig bakelse bakom honom som han sedan får i ansiktet...moohaha =)

2007-03-15 @ 19:37:56
Postat av: Louise

Det var nån bil av nåt slag, typ en beachbuggy eller nåt om jag inte minns helt fel. Post-it hade sin tid, det kan inte bliiii roligare än det var då!! =)

2007-03-15 @ 21:09:20
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback